خانه / کتاب ، جزوه / کتاب انگلیسی مصاحبه با کودکان و نوجوانان بر اساس DSM-5، مهارت ها و استراتژی ها
به علت تغییر حداقل مبلغ قابل پرداخت ، بانک ملی از تاریخ  1395/08/25 اجازه پرداخت اینترنتی زیر مبلغ 5000 تومان را به دارندگان کارت بانک ملی در اینترنت نمی دهد  اگر محصولی را بخواهد خرید کند که مبلغ آن کمتر از 5000 تومان است پرداخت توسط بانک ملی انجام نمی شود.  باید از سایر کارت های بانکی استفاده کنید.

کتاب انگلیسی مصاحبه با کودکان و نوجوانان بر اساس DSM-5، مهارت ها و استراتژی ها

دانلود رایگان کتاب انگلیسی مصاحبه با کودکان و نوجوانان بر اساس DSM-5، مهارت ها و استراتژی ها ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ کتاب انگلیسی مصاحبه با کودکان و نوجوانان بر اساس DSM-5، مهارت ها و استراتژی ها “را از ایران فایل دانلود نمایید.


مصاحبه تشخیصی مصاحبه یکی از روش های بسیار معتبر و رایج تشخیص و ارزشیابی می باشد و شاید بتوان آن را از اولین روشهایی دانست که بشر در این مورد به کار برده است. بن جانسون می گوید تا تو را ببینم و بسیاری از روانشناسان نیز معتقدند اگر بخواهیم اطلاعاتی در مورد شخصی بدست آوریم و او را بشناسیم چرا از خود او نپرسیم. توانایی اجرای یک مصاحبه بالینی  (Clinical Interriew) جامع نخستین و اساسی ترین گام در ارزیابی و درمان بیمار است. برای اجرای یک مصاحبه موثر و سلیس ، متخصصان بهداشت روانی باید اصول اساسی و زیر بنایی فرایند را بدانند.   معرفی کتاب انگلیسی مصاحبه با کودکان و نوجوانان بر اساس DSM-5   نام انگلیسی کتاب:  Interviewing Children and Adolescents Skills and Strategies, for Effective DSM-5® Diagnosis   نویسندگان:  James Morrison& Kathryn Flegel   تاریخ چاپ: ۲۰۱۶   تعداد فصول: ۲۷   تعداد صفحات: ۵۱۱ …

این محصول “کتاب انگلیسی مصاحبه با کودکان و نوجوانان بر اساس DSM-5، مهارت ها و استراتژی ها  “توسط پورتال ایران فایل جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:ایران فایل

Clinical Interriew, DSM 5

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش های بیمارستان

دانلود رایگان پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش های بیمارستان ، مقاله ، تحقیق این محصول" پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش های بیمارستان "را از ایران فایل دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *