خانه / علوم انسانی / پاورپوینت جامع درباره جایگاه استراتژی در سازمان و مدل تلفیقی جهت پیاده سازی آن
به علت تغییر حداقل مبلغ قابل پرداخت ، بانک ملی از تاریخ  1395/08/25 اجازه پرداخت اینترنتی زیر مبلغ 5000 تومان را به دارندگان کارت بانک ملی در اینترنت نمی دهد  اگر محصولی را بخواهد خرید کند که مبلغ آن کمتر از 5000 تومان است پرداخت توسط بانک ملی انجام نمی شود.  باید از سایر کارت های بانکی استفاده کنید.

پاورپوینت جامع درباره جایگاه استراتژی در سازمان و مدل تلفیقی جهت پیاده سازی آن

دانلود رایگان پاورپوینت جامع درباره جایگاه استراتژی در سازمان و مدل تلفیقی جهت پیاده سازی آن ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پاورپوینت جامع درباره جایگاه استراتژی در سازمان و مدل تلفیقی جهت پیاده سازی آن “را از ایران فایل دانلود نمایید.


فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلایدها ۵۸ اسلاید                 پنج فعالیت عمده مدیریت .۱طراحی چشم‌انداز آینده شرکت و تبیین  آینده‌ای که شرکت به سوی آن می‌رود، با هدف ارائه مسیرهای آینده و اینکه شرکت قصد دارد در آینده چگونه بنگاهی باشد.   .2اهداف استراتژیک، تبدیل و بیان چشم‌انداز استراتژیک تحت گروهی از اهداف خاص.   .3تدوین یک استراتژی جهت دستیابی به اهداف استراتژیک.   .4پیاده‌سازی و اجرای استراتژی تدوین شده با کارایی و اثربخشی بالا.   .5ارزیابی عملکرد و تصحیح در چشم‌انداز، اهداف استراتژیک و یا استراتژی با در نظر داشتن تجارب واقعی، شرایط متغیر، ایده‌های جدید و فرصت‌های جدید.   ●         کاربرد استراتژی برای توسعه کسب و کار کوچک   •کاربرد مهم استراتژی در محیط هایی است که سریعاً در حال تغییر هستند چون نقاط قوتی که باعث موفقیت دیروز شده، ممکن است برای رقابت امروز دیگر مناسب نباشد. بنابراین باید نقاط قوت جدید ای …

این محصول “پاورپوینت جامع درباره جایگاه استراتژی در سازمان و مدل تلفیقی جهت پیاده سازی آن  “توسط پورتال ایران فایل جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:ایران فایل

سازمان,مدیریت سازمانی,استراتژی ,استراتژی سازمانی

مطلب پیشنهادی

دانلود مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت ارتباط بر ارزش چرخه عمر مشتری

دانلود رایگان دانلود مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت ارتباط بر ارزش چرخه عمر مشتری ، مقاله ، تحقیق این محصول" دانلود مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت ارتباط بر ارزش چرخه عمر مشتری "را از ایران فایل دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *