خانه / علوم انسانی / مقاله در مورد بازار یابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور
به علت تغییر حداقل مبلغ قابل پرداخت ، بانک ملی از تاریخ  1395/08/25 اجازه پرداخت اینترنتی زیر مبلغ 5000 تومان را به دارندگان کارت بانک ملی در اینترنت نمی دهد  اگر محصولی را بخواهد خرید کند که مبلغ آن کمتر از 5000 تومان است پرداخت توسط بانک ملی انجام نمی شود.  باید از سایر کارت های بانکی استفاده کنید.

مقاله در مورد بازار یابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور

دانلود رایگان مقاله در مورد بازار یابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ مقاله در مورد بازار یابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور “را از ایران فایل دانلود نمایید.


لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت )   تعداد صفحه۵۵   بخشی از فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه ۲ بازار یابی برای هیچ ( نقدی بر گلدکوئیست ) ۶ چرا فعالیت در بازاریابی چندسطحی قمار است؟ ۱۲ نظر مراجع در مورد سیستم های فروش شبکه ای و رد دلایل موجود مبنی بر عدم آگاهی مراجع ۱۷ طعم تلخ گلدکوئست ۲۸ این سکه هم دو رو دارد ۳۸ منابع ۴۵                           مقدمه   شاید در ابتدا کسی گمان نمی کرد این   مسئله تا به این حد گسترش یابد. نمونه های قبلی چنین مسائلی بسیار زود از گردونه خارج شدند و از رونق افتادند، اما این دفعه قضیه فرق می کند. شرکت گلدکوئیست در آغاز ورودش به ایران طبقات پایین جامعه به لحاظ سواد اجتماعی و       اقتصادی – را هدف قرار داد. مردم عادی جامعه که اطلاع چندانی از اصطلاح علمی       مورداستفاده اعضای شبکه نداشتند، براحتی وارد بازی شدند و از آنجا که بدرستی  …

این محصول “مقاله در مورد بازار یابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور  “توسط پورتال ایران فایل جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:ایران فایل

مقاله در مورد بازار یابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصاد کشور,دانلودمقاله در مورد بازار یابی شبکه ای و بررسی اثرات مخرب آن بر اقتصا

مطلب پیشنهادی

دانلود مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت ارتباط بر ارزش چرخه عمر مشتری

دانلود رایگان دانلود مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت ارتباط بر ارزش چرخه عمر مشتری ، مقاله ، تحقیق این محصول" دانلود مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت ارتباط بر ارزش چرخه عمر مشتری "را از ایران فایل دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *