خانه / zepo / مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم)



[ad_1]

۲-۱ علاقه مندی مشتریان

۲-۱-۱- انتظارات مشتریان از بانک

۲-۱-۲- خصوصیات فیزیکی شعبه

۲-۱-۳- خدمات بانکی ارایه شده

۲-۱-۴- نحوه ارتباط کارکنان

۲-۱-۵- تبلیغات و آموزش

۲-۲- مطالعات وتحقیقات انجام شده در داخل کشور پیرامون میزان علاقه مندی

۲-۳- مطالعات و تحقیقات انجام شده در خارج کشور پیرامون میزان علاقه مندی

[ad_2]


این محصول “مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) “توسط پورتال ایران فایل جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک دانلود زیر مراجعه کنید




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *