خانه / فنی و مهندسی / فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دانلود رایگان فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) “را از ایران فایل دانلود نمایید.

استفاده از فناوری اطلاعات (IT) در بازاریابی به خوبی تثبیت شده است و توجه بسیاری از محققان و پژوهشگران بازاریابی را به خود جلب نموده است. مفهوم بازاریابی پایگاه داده از دهه ۱۹۶۰ وجود داشته است و سریع جای خود را باز نموده است. پیشرفت سریع در فناوری اطلاعات باعث ایجاد روش های جدید همکاری بین شرکت ها و مشتریان شده است. در دنیای کسب و کار، مدیریت می داند که مشتریان هسته اصلی کسب و کار هستند و موفقیت یک شرکت به مدیریت روابط با آنها به طور موثر بستگی دارد. برکه و همکاران (۱۹۹۹) در مورد اثر فناوری اطلاعات در زمینه های بازاریابی و مدیریت بحث نمودند و آنها تاکید داشتند بر روی پیکر بندی دوباره بازاریابی جدید که از مزایای فن آوری وب بهره می برد. ظهور اینترنت در استفاده های تجاری در سال ۱۹۹۴ و به بعد (زمان بعد از ان) یک وظیفه به وظایف مدیریت فناوری اطلاعات اضافه نمود: انتقال اطلاعات به مشتریان و سفارشات امن در سراسر جهان. نیازها و انتظارات مشتری باید توسط همه کارکنان در سازمان مد نظر قرار گیرد و آنها باید آن نیازها و انتظارات را شناسایی کنند و سعی کنند سطح انتظارات مشتری را افزایش دهند که این تنها …

این محصول “فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  “توسط پورتال ایران فایل جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:ایران فایل

فناوری,اطلاعات,IT,CRM,سیستم کسب و کار,مدیریت ارتباط با مشتری,

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *