خانه / علوم انسانی / راهبردهای آموزشی در زمینه اختلالات دیکته نویسی و نحوه درس

راهبردهای آموزشی در زمینه اختلالات دیکته نویسی و نحوه درس

دانلود رایگان راهبردهای آموزشی در زمینه اختلالات دیکته نویسی و نحوه درس 

این محصول با ارزش “ راهبردهای آموزشی در زمینه اختلالات دیکته نویسی و نحوه درس “را از ایران فایل دانلود نمایید.

راهبردهای آموزشی در زمینه اختلالات دیکته نویسی و نحوه درس فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: ۱۵         با توجه به یافته های جدید از ناتوانی هایی که تبدیل به توانایی کامل نمی شود را می توان به عنوان اختلالات یادگیری به کار برد. مهم ترین اختلالات املایی نشناختن صدا و حروف است سایر اختلالات از نوع دیداری، شنیداری، دقت و آموزشی هستند. اختلالات دیداری به سه دسته دیداری، تمیزدیداری و توالی دیداری تقسیم می شوند. مثال: حافظه ی دیداری: منزور (منظور)           توالی دیداری: مارد به جای مادر و … درمـان تقـویت تمـیزدیداری و توالی: استفاده از کارت های مخصوص حروف و نشان دادن آن ها بررسی اشکالات موجود در املاء: اشتباهات دیکته های دانش آموزان را از روی دفتر یادداشت می کنیم پس از یافتن علت آن برای رفع اشکالات تکالیف خاصی را در نظر می گیریم. یکی از عوامل مؤثر برای موفقیت ایجاد انگیزه در دانش آموز می باشد که می توان از طریق کار گروهی در کلاس سریع تر به نتیجه رسید. علامت ضعف دانش آموزان در دیکته: تند گفتن دیکته از سوی معلم باعث خ …

این محصول “راهبردهای آموزشی در زمینه اختلالات دیکته نویسی و نحوه درس  “توسط پورتال ایران فایل جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:ایران فایل

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *