خانه / sido / ترجمه مقاله بازاریابی نام تجاری مصرف کننده از طریق کانالهای تمام وقت در یک اقتصاد نوظهور

ترجمه مقاله بازاریابی نام تجاری مصرف کننده از طریق کانالهای تمام وقت در یک اقتصاد نوظهور



[ad_1]

ترجمه مقاله بازاریابی نام تجاری مصرف کننده از طریق کانالهای تمام وقت در یک اقتصاد نوظهور

ترجمه مقاله بازاریابی نام تجاری مصرف کننده از طریق کانالهای تمام وقت در یک اقتصاد نوظهور دسته: مقالات ترجمه شده isi
بازدید: بار
فرمت فایل:
حجم فایل:
تعداد صفحات فایل:

مشخصه منحصر به فرد در اقتصادهای نوظهور شاملطیف گسترده ای ازکانالهای غالب است ما ارزیابی تاثیر یک بازاریابی نام تجاری را در شرکای کانال و مصرف کننده را در هردو کانال در یک اقتصاد در حال ظهور در برزیل را بررسی نمودیم ما با استفاده از واحد حفظ سهام (SKU) در فروش ماهانه و داده های بازاریابی در گروه محصولات نوشیدنی را در جنوب شرقی برزیل را در بیش از چ

خرید

بازاریابی نام تجاری مصرف کننده از طریق کانالهای تمام وقت در یک اقتصاد نوظهور ۲۰۱۵

Consumer Brand Marketing through Full- and Self-Service Channels in anEmerging Economy 2015

چکیده:

مشخصه منحصر به فرد  در اقتصادهای نوظهور شاملطیف گسترده ای ازکانالهای غالب است. ما ارزیابی تاثیر یک بازاریابی نام تجاری را در شرکای کانال و مصرف کننده را در هردو کانال در یک اقتصاد در حال ظهور در برزیل را بررسی نمودیم. ما با استفاده از واحد حفظ سهام (SKU) در فروش ماهانه و داده های بازاریابی در گروه محصولات نوشیدنی را در جنوب شرقی برزیل را در بیش از چهار سال بررسی نمودیم. در این مطالعه ،ما یک بردار براساس چهارچوب رگراسیون خودکار را با تجزیه خطا برای محاسبه درونزایی بین فروش و بازاریابی و عدم تجانس قطعی در میان SKU هاو شرایط فصلی و تجمع مختلف از عناصر بازاریابی در سراسر کانال را مشخص نمودیم. نتایج نشان می دهد که تفاوتهای ساختاری در این کانال باعث تفاوت در پاسخ به برخی از عناصر بازاریابی تولیدکنندگان شده است. انواع اندازه های طبقه بندی،هزینه ها و تجارت یک اثر بزرگ طولانی مدت بر فروش را در شرایط آزاد با سرویس کامل را نشان می دهد. سود توزیع در هردو کانال مهم است. در کانال با سرویس کامل،انواع اندازه بسته ها دارای بالاتریبن اثر طولانی مدت در میان همه عناصر بازاریابی مدل شده داشته است. مطالعه ما نشان می دهد که استراتژی های بازاریابی محبوب در کانالهای آزاد به صورت غالب در اقتصادهای توسعه یافته به عنوان فرمتهای سرویس گامل بوده که در اقتصادهای نوظهور مهم باقی می ماند و موثر نیست.

کلمات کلیدی:بسته بندی محصولات مصرف کننده،بازاریابی چندکاناله،بازاریابی نوظهور،فرمتهای کانال،  روابط کانال

۱-مقدمه

بازارهای نوظهور اقتصادی در شرکت های با ترکیبات اقتصاد جهانی مهم هستند و برای رشد اقتصادی در این قرن مورد توجه می باشند. به عنوان مثال ،این بازار بیش از نیمی از درآمد جهانی کوکاکولا از سال ۲۰۰۶ را تاکمین نموده است. ۸۱% از فروش این شرکت در خارج از ایالات متحده در سال ۲۰۱۲ بوده و سه همکار بزرگ شامل مکزیک،چین و برزیل را داشته است که همه به عنوان بازارهای درحال ظهور طبقه بندی شده اند.

با وجود علاقه بالقوه،بسیاری از شرکتها هنوز هم در تلاش برای شناسایی استراتژی بازاریابی موثور برای بازارهای در حال ظهور اقتصادی می باشند. شایستگی ها و استراتژی در بازارهای توسعه یافته به خوبی کار می کند اما لزوما بازارهای در حال ظهور را به عنوان یک عامل خطر عمده در دستیابی به اهداف رشد خود  می دارد. از دشواری های خاص برای کالاهای مصرفی بسته بندی (CPQ) شرکت در بازارهای نوظهوربازاریابی و از طریق مجموعه متنوع از کانالهای توزیع است. سرویس کامل (TF) خرده فروشان سنتی در کنار زنجیره پیچیده سلف سرویس (CS) فروشگاه ها مانند وال مارتانر به رقابت می پردازد. در واقع در بازارهای درحال ظهور،فروشگاههای نوع TF کوجکتر در حال از بین رفتن می باشد. اما در بسیاری از موارد در حال رشد بوده و تولید کنندگان با حاشیه های بالاتری به حساب می آیند. چند تفاوت بین TF و فروشگاه های CS مرتبط است که برای یک نام تجاری برای طراحی استراتژی بازاریابی آن است. در فرمتهای سرویس کامل،کارمندان می توانند نفوذ بیشتری در توصیه به فروش  محصولات و مارکهای خاص را داشته باشند. در حالی که مدل آزاد،این صورت مدت دار بوده و مصرف کنندگان به طور کلی مجموعه ای از فهرست ها را  دارند.در این حالت محصولات کاملا دیده می شوند و جلب توجه با کاهش موقتی قیمت ها دیده می شود. لذا در فروشگاه های سلف سرویبس این نفوذ بیشتر است. همچنین اختلاف در اثر بازاریابی عناصر ترکیبی مانند تلاش برای کارگردانی فروش وجود دارد. مدیریت حرفه ای تر به طور کلی در کانال سلف سرویس دیده می شود.  در آن خرده فروشان ممکن است بیشتر به داده های با سرعت فروش بالا و حاشیه سودخالص  در انتخاب حرفه کمرنگتر بوده و مدیریت فروشگاه های خرده فروش در این راستا پاسخگو می باشند. این اختلاف در مصرف کننده و خرده فروش پاسخ به فعالیت های بازاریابی نام تجاری را برای تلاش بازاریابی برای هر کانال مهم را دارند. تحقیقات بازاریابی ما یک مدلسازی ترکیبی است،با این حال، تا حد زیادی در محیطهای  خرده فروش مشابه است که در بازارها  توسعه یافته است.

خرید

برچسب ها : ترجمه مقاله بازاریابی نام تجاری مصرف کننده از طریق کانالهای تمام وقت در یک اقتصاد نوظهور , بسته بندی محصولات مصرف کننده , بازاریابی چندکاناله , بازاریابی نوظهور , فرمتهای کانال , روابط کانال , دانلود , مقاله isi , مقالات ترجمه شده

[ad_2]


این محصول “ترجمه مقاله بازاریابی نام تجاری مصرف کننده از طریق کانالهای تمام وقت در یک اقتصاد نوظهور “توسط پورتال ایران فایل جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک دانلود زیر مراجعه کنید




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *