خانه / عمومی و آزاد / اقدام پژوهی معلمان متوسطه اول (چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس کار و فناوری سال متوسطه اول در کلاس برقرار کنم؟)

اقدام پژوهی معلمان متوسطه اول (چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس کار و فناوری سال متوسطه اول در کلاس برقرار کنم؟)

دانلود رایگان اقدام پژوهی معلمان متوسطه اول (چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس کار و فناوری سال متوسطه اول در کلاس برقرار کنم؟) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ اقدام پژوهی معلمان متوسطه اول (چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس کار و فناوری سال متوسطه اول در کلاس برقرار کنم؟) “را از ایران فایل دانلود نمایید.


لینک خرید و دانلود در پایین صفحه تعداد صفحات:۳۳ فرمت :word فهرست مطالب چکیده ۴ مقدمه. ۵ توصیف مسئله و وضیت موجود. ۵ گردآوری شواهد ۱٫ ۹ تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی.. ۹ یافته های علمی.. ۱۰ مشاهده ۱۲ پیشینه تحقیق: ۱۴ تجزیه وتحلیل و تفسیر داده ها ۱۵ ارائه راه حل  های پیشنهادی وبررسی راه حل ها  ( شواهد ۲) ۲۸ منابع. ۳۳   چکیده عده‌ای کنترل رفتار فراگیرندگان و تسلط بر عوامل رفتاری آنان را انضباط می نامند, برخی معتقدند؛ نظم و انظباط شامل هر نوع سازماندهی در محیط مدرسه و کلاس است، به نحوی که سبب افزایش یادگیری ‌شود. پایبندی به ضابطه ها در یک گروه اجتماعی باعث تداوم آن می شود. انضباط، اخلاق کلاس درس است و بدون آن کلاس تبدیل به یک ازدحام یا غوغا می شود. (سی ام فلینگ، الیزابت پروس،۱۳۷۳ ، ص ۸۰) در سال تحصیلی اخیر  شاهد مسأله ی بی انضباطی بچه ها و مشکلات مدرسه که باعث آزار برخی همکاران می شد، بودم. تقریباً هفته ای سه بار و هر هفته یکی از همکاران می نالید در حالی که از شدت عصبانیت گر گرفته بود از کلاسش وارد دفتر می شد و معمولاً ه …

این محصول “اقدام پژوهی معلمان متوسطه اول (چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس کار و فناوری سال متوسطه اول در کلاس برقرار کنم؟)  “توسط پورتال ایران فایل جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:ایران فایل

اقدام پژوهی معلمان متوسطه اول,اقدام پژوهی معلمان ,اقدام پژوهی معلمان هشتم,اقدام پژوهی معلمان کارو فناوری,اقدام پژوهی چگونه توانستم نظم و ان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *